Eddie Bulls Minnepris til Caroline

Postet av Bærum Rideklubb den 17. Des 2015

Styret i Bærum Rideklubb har besluttet at Eddie Bulls Minnepris dette året går til dressurrytter Caroline Steine Jensen. På plass under tildelingen var også Mette Bull, trener Lars Rasmussen og stjernehesten Blue Hors Develino.

Omsider kunne Caroline motta det synlige beviset på Eddie Bulls Minnepris - vandrepokalen som Eddie selv en gang vant på sprangbanen. Til stede under årets tildeling var blant andre Mette Bull, Carolines trener gjennom en årrekke, Lars Rasmussen og Carolines faste partner, Blue Hors Develino. Foto: Aage Jørgensen.

Vi har lenge forsøkt å overrekke talentfulle Caroline den gjeve vandrepokalen, men med både stevnestarter i inn- og utland og travel timeplan for øvrig, har det lenge vært vanskelig å finne et passende tidspunkt for selve overrekkelsen.

Mandag kveld denne uken dro imidlertid Eddies enke, Mette Bull, formann i Bærum Rideklubb, Aage Jørgensen, og leder av sprangutvalget i klubben, Sille Kasin, ut til Blakstad Hovedgård for endelig å overrekke Caroline prisen. Den får hun som et synlig bevis på at hun har representert klubben vår på forbilledlig vis - ikke bare gjennom året som nå snart er omme, men også over tid. Vi gratulerer!

Ved årsskiftet blir Caroline U25-rytter, og satser videre med Blue Hors Develino. Snart går ferden til Danmark og København, der duoen i første omgang skal tilbringe de nærmeste månedene. Caroline startet i utgangspunktet først sprang, og den aller første treneren hennes, ja, det var nettopp Eddie Bull selv.