Knallsuksess på hjemmebane

Postet av Bærum Rideklubb den 20. Apr 2015

Med rekordmange 447 starter, fantastisk vær og flott stemning ble helgens distriktsstevne i sprang for ponni og hest på Østern Brug en suksess.

Cathinka Ryder Schøyen og Radtezky slo til og vant Ladies Cup 2015 på hjemmebane. Foto: Mari Hjemdal

Aldri har vi i Bærum Rideklubb i nyere tid prøvd oss på å arrangere stevne for så mange påmeldte og fremmøtte, og aldri har vi fått så mange positive tilbakemeldinger fra deltakere, publikum og teknisk personell som under og nå i etterkant av denne stevnehelgen. Dette varmer!

En stor takk til alle dere som lojalt møtte frem og hjalp til fra tidlig morgen til sen kveld! Hestesport er definert som idrett, og i Norge er idretten tuftet på frivillighet. Uten god hjelp fra mange bærumsmedlemmer, foreldre og andre, hadde ikke årets vårstevne med innlagt Ladies Cup 2015 blitt hva det ble. Det hadde heller ikke latt seg arrangere.

Gratulerer også til alle dere som vant klasser, red inn til premier, gjennomførte fine runder, eller også nå i ettertid kan tenke tilbake på gode enkeltsprang! Mange flinke bærumsryttere var i ilden, men det var også mye fin, annen ridning fra ekvipasjer fra andre klubber å se!

Vi kommer tilbake med bilder og omtale av stevnet etterhvert. I mellomtiden kan dere snart- og kanskje allerede nå i kveld - lese om oss på www.hestesport.no, og dele Instagram-bilder med oss på #bærumrideklubb.