Fine prosenter og dressurseier

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Apr 2015

Fire av våre bærumsryttere red inn til fine dressurprosenter nå i helgen i både Drammen og Nittedal.

Elisabeth og Veline M tok veien til Nittedal på lørdag. Her er de to i forbindelse med stevnestart på Østern Brug i fjor. Foto: Sille Kasin

Resultatmessig gikk det aller best for Victoria Edsvig Vergara og Elmholts Uventa under finalestevnet i årets BRYK Vintercup på Drammen Ridesenter. I klasse LB:1 ponni på lørdag red de to nemlig inn til seier i klassen med 68,333 prosentpoeng.

Samme sted stod også Inga Borchgrevink/ Theoderich og Ingeborg Simensen/ Wolkentraum for fine prestasjoner på søndag. Våre to bærumsekvipasjer havnet hakk i hæl og rett utenfor premielisten med henholdsvis 58,000 og 57,833 prosentpoeng i MB:0.

Elisabeth Sanner og Veline M valgte på sin side Nittedal som sted for sesongdebuten. I klasse LB:4 ble de to belønnet med 57037 prosentpoeng, og var eneste ekvipasje som representerte oss i Bærum Rideklubb på dette stevnet.