Distriktsstevnet i sprang på Østern Brug nærmer seg

Postet av Bærum Rideklubb den 27. Mar 2015

Online-påmeldingen til det tradisjonelle vårstevnet vårt i sprang er nå åpen på hpnett.no.

Helgen den 18. og 19. april inviterer vi i Bærum Rideklubb til distriksstevne i sprang for ponni og hest med innlagt Ladies Cup 2015. Vi gleder oss!

For å kunne arrangere stevner, er vi imidlertid helt avhengige av hjelp, både fra ryttere, støtteapparat og andre frivillige. Mens alpinfamilier stiller på dugnader og for eksempel deler ut telefonkataloger eller selger førstehjelpsputer, arrangerer korpsene loppemarked og setter av hele 17. mai til frivillig innsats. Håndball- og fotballfamilier står også på, selger skrapelodd, doruller eller kanskje kakebokse, og bidrar, alle som én. Kort sagt, idretten er tuftet på frivillighet, og slik er det også med ridesport.

Etterhvert som online-påmeldingen stenges på hp-nett, vil arbeidslister bli satt opp og senere publisert her på klubbsiden vår. Send oss gjerne allerede en mail nå, og fortell hva du ønsker å bidra med!

Vi forutsetter at alle som har tilknytning til klubben og som ønsker å starte på Østern Brug eller inngår i støtteapparat rundt utøvere, også stiller opp og hjelper til. Samtidig minner vi foreldre om at mindreårige ryttere ikke får stille på stevner alene, men alltid må ha med ansvarlig person.

Send mail til: baerum.rideklubb@gmail.com
Det er både morsomt og lærerikt å være med på å arrangere stevne!

Vi håper å se mange av dere, både til hest eller ponni - og ellers i full sving! Mer informasjon kommer når stevnehelgen nærmer seg.

Online påmelding: