Melding om uttak - NM lag ponni i sprang

Postet av Bærum Rideklubb den 6. Aug 2017

Grenutvalget i sprang i Bærum Rideklubb har gleden av å gratulere følgende ekvipasjer med uttaket, og ønsker lykke til i NM lag ponni:

Sandra Sunde Lian/ SR Oscar The Boxer

Katharina Wendelborg/ Sultana

Julie Linaae/ Noerkaers Hiawatha

Mina Brinchmann/ Kiltale Dirty Harry

Vi minner om at foresatte selv må melde online som vanlig på horsepro.no! 1. avdeling NM er klasse 12, og oppstalling er obligatorisk. Send gjerne separat mail om oppstalling selv, selv om klubben også sørger for å gjøre dette. Siste frist for påmelding online er søndag den 6. august kl. 23:59.

Nærmere informasjon om lagoppsett, lagleder, tidspunkt for obligatorisk veterinærsjekk o.a. blir sendt direkte til aktuelle familier på mail. Husk å sjekke at pass med vaksiner er i orden.

Stevneinvitasjon:

Ved spørsmål, ring gjerne Sille på 48176269, ta kontakt via Messenger på Facebook eller send mail sille.kasin@gmail,com.