Velkommen til distriktstevne i sprang på Østern Brug!

Postet av Bærum Rideklubb den 31. Mar 2017

Illustrasjonsbilde Østern Brug.jpg

Som vanlig ber vi alle bærumsmedlemmer over 18 år som starter, og foresatte til alle under 18 år som starter, om å holde av helgen. Vi trenger all den hjelp vi kan få, i håp om å kunne arrangere et så godt stevne som overhodet mulig! Arbeidslister kommer så snart påmeldingen er avsluttet. Husk å gi beskjed om hva dere ønsker å hjelpe til med, når dere melder til stevnet.

For oss i Oslo-regionen er dette sesongens utendørs sprangstevne. I fjor hadde vi så stor pågang, at vi måtte stenge stevnet lenge før påmeldingsfristen var utløpt. Husk derfor å melde i god tid!

Stevneinvitasjon:

Vi ber også alle bærumsmedlemmer som starter og med eventuell foresatte om å sette av onsdag 20. april. Da blir det dugnad, og mere informasjon kommer.