Vi søker lagekvipasjer til Kretsmesterskap i sprang 2023

Postet av Bærum Rideklubb den 8. Aug 2023

Vi gleder oss over et strålende resultat for våre 2 lag i Norgesserien denne helgen. 2 divisjonslaget slo til med en fantastisk 2 plass sammenlagt.

Vi kan nå se frem mot en ny lagkonkurranse allerede d. 2-3 september på Søndre Nordstrand, hvor KM står for tur. Vi tok seieren i fjorårets KM for hest og håper på å gjenta suksessen i år.

KM lag går i LC for Ponni(60/70/80 cm) og Hest (100cm)

Har du lyst til å samle god erfaringer innen lag konkurranser som er godt å ha med seg videre i hestesporten.

Send mail til Andrea@limelight.no og Sille.kasin@gmail.com med navn på hest og rytter. Husk at ekvipasjen må ha gjennomført høyden med 8 feil eller mindre, minimum 2 ganger før.

PÅMELDNINGEN ER BINDENE!!

Har du ikke kvalifiseringen i boks, så er D-stevnet på Østern d. 19-20 august en god mulighet for å få ordnen på dette.

Vi gleder oss!

Bildet er av fjorårets KM vinnere.