Em i dressur for children, juniorer og unge ryttere er i gang

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Jul 2015

I går, onsdag, gikk startskuddet for årets EM i dressur for children, juniorer og unge ryttere. Vår egen ungrytterekvipasje, Caroline Steine Jensen/ Blue Hors Develino. er blant dem som har tatt den lange veien til Vidauban i Frankrike for å representere Norge.

Caroline og Blue Horse Develino representerer Norge i nok et EM, denne gangen i Vidauban i Frankrike. Arkivfoto: Sille Kasin

Onsdag gikk startskuddet for årets EM i dressur for children, juniorer og unge ryttere, og førsterytter på det norske ungrytterlaget, Mathilde Nilseng Mellerud/ River Dance II, fikk en god start med en foreløpig syvendeplass. Den siste halvdelen av ekvipasjene som inngår i den innledende lagkonkurransen, entrer arenaen denne torsdagen, og vår egen bærumsekvipasje rir ut klokken 13:12. Tatt i betraktning at Norge kun har tre ekvipasjer på laget, vil alle stå med tellende resultat.