Ryttertinget ga vår egen Totto Hartmann fornyet tillit

Postet av Bærum Rideklubb den 3. Apr 2017

Denne helgen har Bærum Rideklubbs nye styreleder, Catherine Sandvig, sprangutvalgets leder, Sille Kasin, og Totto Hartmann inntatt Thon Arena Hotel sammen med store deler av det øvrige rytternorge. Mens de to førstnevnte representerte klubben på årsmøtet og ryttertinget, ble Totto valgt inn i NRYFs forbundsstyre for to år - etter å ha gjort en formidabel jobb som visepresident de to foregående. Vi gratulerer!

Totto går ikke av veien for å ta et tak i stallen når det trengs - på toppen av verv i NRYFs forbundsstyre. Her med fine Colesta. Foto: Privat

Ett av årets høydepunkt på tinget var valget av ny president. Etter to år som leder har nå Stian Øglænd gått av, og overlatt roret til Tore Sannum. Les mer om de to nye, spennende årene som venter:

Mens Stian Øglænd nå aller mest gleder seg til å gjøre rytter av sønnen Casper på 11 måneder og se resultatene av to års innsats som NRYFs president, ser Tore Sannum frem til å kunne realisere mye av det Stian og det tidligere forbundsstyret har initiert. Og med dem begge - Bærum Rideklubbs egen Totto Hartmann! Foto: Sille Kasin