Flott bærumsinnsats ved Local Champions Tour

Postet av Bærum Rideklubb den 18. Jul 2016

Fire av våre bærumsryttere la veien til Grette Gård i Lier og årets store nysatsning for bredden innenfor sprangsporten, Local Global Champions Tour, denne helgen.

Christina og Katharina Høvding, Ida Belsjø og Cornelia Emilie Kasin benyttet sjansen til å oppleve atmosfæren som nærmest var som under selveste Global Champions Tour, og representerte alle klubben på flott vis.

Spesielt verdt å nevne er Christinas flotte fjerdeplass med Harley Chaplin i søndagens hovedklasse, Equilife Local Champions Tour, der de to virkelig leverte to flotte grunnomganger og deretter var i omhopping, og Cornelias to topplasseringer med Simply Cruise i Derby-kvalifiseringen på fredag og selve Derby-klassen, som var hovedklassen på lørdag.

Les mer om LCT: