Åpning av Rytterstuen

Postet av Bærum Rideklubb den 10. Mai 2016

Mens blant andre flere av klubbens medlemmer har deltatt og oppnådd sterke resultater i Drammen Spring Tour, har Bærum Rideklubbs Nadja Ellefsen bokstavelig talt stått på hodet og klargjort åpning av Rytterstuen.

Allerede forrige uke fikk vi en liten forsmak av hva Nadja Kassandria Ellefsens nye hjertebarn, Rytterstuen på gamle Nordhaug gård vil kunne by på. Og det er bare å glede seg!

Nadja inviterer nemlig ikke bare til kjøp og salg av brukt kvalitetsutstyr for hest og rytter i den gamle ponnistallen på Nordhaug gård, men ønsker også at Rytterstuen skal være et sentrum for kunnskapsformidling. Sist uke kom derfor politiet på besøk og inviterte til dialogmøte om hest i trafikken, og i tiden som kommer, venter flere spennende kunnskapskvelder.

Rytterstuen holder åpent hver mandag, tirsdag og torsdag mellom klokken 17 - 20. Bruktforretningen har lokaler i den lille, røde ponnistallen på nedsiden av bruksbygningen på Nordhaug gård, Griniveien 363, og innkjøringen er via golfbanen.

Rytterstuens hjemmeside:

Omtale av Rytterstuen i Budstikka: