Informasjon om banebygging og arbeidslister

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Apr 2016

Nedtellingen til helgens sprangstevne på Østern Brug har begynt, og vi i Bærum Rideklubb gleder oss!

Illustrasjonsbilde Østern Brug.jpg

Banebygging blir fredag kl. 18:00. Klubbens medlemmer som selv skal ri, samt foresatte til ryttere under 16 år må møte!

Nedenfor finner du helgens arbeidslister. Det er veldig viktig at alle møter til de oppsatte vaktene sine. Vaktene er - som alltid på sprangstevner - for øvrig satt opp i forhold til klasser, og ikke klokkeslett, da disse er vanskelige å beregne. Som en tommelfingerregel tar vi utgangspunkt i de endelige startlistene (disse foreligger først på stevnedagen, og vil bli hengt opp), og regner ca. 2 minutter pr. ekvipasje for å komme frem til omtrentlig starttid for den enkelte klasse.

Vi minner om at alle klubbens medlemmer som skal starte, samt foresatte til ryttere under 16 år må hjelpe til! Eventuelle spørsmål kan rettes til stevneleder.

Arbeidsliste lørdag og søndag:

• Parkeringsvakter bes møte 08:00 på lørdag, og 07:45 på søndag. Vi venter storinnrykk begge dager. Parkeringsmulighetene er begrenset, så her venter en skikkelig utfordring! Vi henstiller derfor ellers våre egne medlemmer som kommer med personbil, til ikke å parkere inne på området.
  • Kioskvakter bes også møte kl. 08:00 på lørdag, og kl. 07:45 på søndag.
  • Leveringslistene til kiosken ligger i eget oppslag. Vennligst lever varene ved stevnestart begge dager.
  • Banemannskap må også huske på å hjelpe til med ombygging mellom klassene.
  • Vi har alle et ansvar for å hjelpe til med rydding av banen, utstyr etc. ved stevneslutt på søndag.
  • Vi minner samtidig også om at det vil bli avholdt stewardkurs under stevnet både lørdag og søndag.

Velkommen til banebygging på fredag og en ellers hyggelig stevnehelg på Østern Brug!

,