Sterke plasseringer av Margrethe

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Feb 2016

Mens vi her hjemme så vidt er i gang med stevnesesongen, fortsetter Margrethe Vist Hartmann å vise sprangform til hest i Tyskland.

Margrethe er godt i gang med sprangsesongen allerede, og leverer stadig gode runder, helg etter helg. Arkivfoto: Sille Kasin

Bærumsrytter Margrethe Vist Hartmann er godt i gang med sprangsesongen på kontinentet. I helgen har hun vært på stevne med Weihrauch, og har dette å fortelle oss:

Vi har vært på stevne igjen i Verden i Niedersachsen. Det er et stort nasjonalt stevne med mange gode ryttere som blant annet Mario Stevens og Thomas Voss. Jeg har bare ridd Weihrauch. På fredag som var 1. kvalifikasjon i medium tour,, hadde jeg dessverre siste hinder ned i 1,40, så jeg ble akkurat ikke plassert. I går i 1,40 som var en tidshoppning 2.kvalifikasjon medium tour var vi raske og feilfrie og ble nr. 7. Og i dag som var 1,45 medium tour finale med omhoppning hadde vi dessverre et ned, men ble fortsatt plassert nr. 10. Vi er veldig fornøyde :-)

Her er linken til stevnet: Jeg red klasse 5, 6 og 7: