Vellykket Pay & Jump på Østern Brug

Postet av Bærum Rideklubb den 29. Mai 2022

29. mai ble det arrangert Pay & Jump på Østern Brug for medlemmer av Bærum Rideklubb.

Fra tidlig formiddag var det en herlig spent stemning i det ponnier og hester ble gjort klare for sine minutter of fame på den store ridebanen. Så gøy å se så mange bruke denne anledningen til å trene på hvordan det er å være på stevne. Utstyr var pusset, ponnier og hester ble flettet og pelsen pusset blank.

Nå var vi klare: musikken spilte, banen var bygget og kiosken var åpen.

De yngste fikk forsøke seg i 30 cm, og etter hvert steg vanskelighetsgraden opp til 110 cm. Arrangementet hadde nesten 40 startende.

Gratulerer til alle som stilte til start.

Tusen takk til alle som bidro med ulike oppgaver for å få dette arrangementet til.

Tok du bilder som du kan deles med Bærum Rideklubb? Send oss gjerne bilder til e-post brkdelbilder@gmail.com.

Oppsummert: Dette var gøy – dette må vi gjøre igjen!