På tide å melde interesse igjen

Postet av Bærum Rideklubb den 22. Jul 2019

Illustrasjonsbilde: Helene Gjerde Aamdal

Tekst: Sille Kasin

Årets NM lag i sprang for ponni går samtidig med Landsmesterskapene for ponni og hest på Linnesvollen i regi av Drammen og Omgen Rideklubb den 08. - 11. august.

Om du har lyst til å representere Bærum Rideklubb som lagrytter og er kvalifisert, be foresatte om å sende oss melding av interesse på mail til baerum.rideklubb@gmail.com med kopi til sille.kasin@gmail.com snarest og senest innen fredag 30. juli kl.18:00.

Nærmere opplysninger:

NB!

• Ved melding av interesse skal alle opplysninger fremgå, dvs. fullt navn og lisensnummer både på rytter og hest.
  • Merk at kvalifisering må være i orden før påmelding!
  • Om man melder interesse og blir tatt ut til å ri, forplikter man seg til å stille!
  • Eventuelle endringer skal kommuniseres på mail til klubben, baerum.rideklubb@gmail.com med kopi til sille.kasin@gmail.com!