Travel stevnehelg både ute og hjemme

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Feb 2019

Det har vært en begivenhetsrik helg for flere av Bærum Rideklubbs sprangryttere, både kontinentet i Europa og her hjemme i Norge. Her er tre av helgens bærumsryttere som var til start - Margrethe Vist Hartmann (privat foto), Marie Valdar Longem  (øverst til høyre, APA-PictureDesk GmbH/REX/Shutterstock) og Lisa ULven (privat foto).

Mens Bærum Rideklubbs og hele Norges Marie Valdar Longem sikret beste norske plassering siden 2015 i verdenscupen gjennom en femteplass på lørdag, presterte Lisa Ulven godt ved Winter Masters Kronenberg i Nederland , og Margrethe Vist Hartmann tronet samtidig på toppen av pallen med Fighter i 1,35 m i Tyskland på lørdag.

Her hjemme markerete en rekke bærumsryttere seg positivt ved årets andre landsstevne for ponni og hest i Grenland. Tine Andenæs/ Elle Kiels Abentteuer, Fiona Fyring/ Carlo Carlucci og Theodor Wendelborg/ Latoki 2 sikret seg flotte plasseringer i hesteklasser , og Mathilde Fürstenau Notoo/ Geneby B strøk avgårde med tredjeplass i MB på lørdag og debuterte med en flott runde med kun én tidsfeil i MA på søndag. Ida Andenæs Axelsen/ Waldogez AZa, Katharina Wendelborg/ Chivas Regal og Caiser Cash, Line Westby Lien/ Sligo Furiostos, Nora Nalbant/ Cornetto 30, Pernille Wilskow Tingstad/ Claire og Sandra Sunde Lian/ Billy Olive representerte også klubben på flott vis.

- Si ikke annet enn at klubbens sprangryttere er i rute denne sesongen, og at mange stevner venter!

Resultater i Grenland:

Resultatene for Marie og Lisa ligger som lenker i de to sakene på hestesport.no:)

PS Vi trenger bilder, masse bilder!