Vil du representere klubben som lagrytter i sprang eller dressur ved KM?

Postet av Bærum Rideklubb den 24. Aug 2016

Denne høsten arrangerer vi i Bærum Rideklubb KM både i sprang og dressur, og det er nå på tide å melde interesse.

Illustrasjonsbilde lag.jpg

KM i sprang, ponni og hest

KM i sprang går av stabelen lørdag den 17. og søndag 18. september, og vi håper å kunne stille lag på hjemmebane, både på ponni og hest. Som det fremgår av stevneinvitasjonen, går KM lag første dag, og KM individuelt den andre. KM lag ponni går i LB, mens KM lag hest går i 1,10 m (junior, unge ryttere)/ 1,20 m (senior). Individuelt KM ponni går i LA, mens individuelt KM hest går i 1,10m (junior), 1,20 m (unge ryttere) og 1,30 m (senior).

Stevneinvitasjon:

Er du kvalifisert til å ri, og har lyst til å stille, så send melding av interesse til leder av sprangutvalget på mail sille.kasin@gmail.com med kopi til baerum.rideklubb@gmail.com så snart som mulig, og senest innen mandag den 12. september kl. 20:00.

Ønsker du mer informasjon? Ring Sille Kasin, +4748176269.

Husk at alle som rir KM sprang, samt eventuelle foresatte, må hjelpe til! Arbeidslister vil bli satt opp, men skriv gjerne på anmeldelsen hva du/ dere ønsker av oppgaver.

KM dressur, ponni og hest

KM i dressur går av stabelen lørdag den 1. og søndag den 2. oktober. Også her håper vi å kunne stille lag på hjemmebane, både på ponni og hest. Husk at også sprangryttere bør kunne ri KM dressur!

Stevneinvitasjonen er snart klar, og legges ut i terminlisten på HorsePro. KM lag ponni går i LC, og KM lag hest i LA. Individuelt KM ponni går i LB, og individuelt KM hest i MB.

Er du kvalifisert til å ri, og har lyst til å stille, så send melding av interesse til leder av dressurutvalget på mail lahauff@gmail.com med kopi til baerum.rideklubb@gmail.com så snart som mulig, og senest innen mandag den 26. september kl. 20:00. Fristen for melding av interesse vil eventuelt bli endret så snart stevneinvitasjonen foreligger.

Ønsker du mer informasjon? Ring Lisa Hauff, +474545844635.

Husk at alle som rir KM dressur, samt eventuelle foresatte, må hjelpe til! Arbeidslister vil bli satt opp, men skriv gjerne på anmeldelsen hva du/ dere ønsker av oppgaver.