Stevnenytt

Postet av Bærum Rideklubb den 28. Jun 2016

Mens mange bærumsryttere nyter sommerferie, er andre i full sving med stevnesesongen. Uansett er det viktig å merke seg viktige datoer på høstens stevnekalender.

• Etter triumfen og lagseieren ved fjorårets NM lag i sprang for ponni står Bergen Rideklubb som arrangør i 2016. Mesterskapet finner sted den 20. - 21. august, og som vanlig må ekvipasjer som er kvalifiserte og har lyst til å representere oss i Bærum Rideklubb, melde interesse i god tid. Mer informasjon kommer.
  • Tanum Rideklubb står også dette året som arrangør av NM lag i dressur. Mesterskapet finner sted den 10. - 11. september, og som vanlig må ekvipasjer som er kvalifiserte og har lyst til å representere oss i Bærum Rideklubb, melde interesse i god tid. Mer informasjon kommer.
  • 11. september blir det ifølge stevnekalenderen D-stevne i dressur på Østern Brug. Mer informasjon kommer.
  • Bærum Rideklubb står også dette året som arrangør av KM i sprang for hest og ponni, individuelt og lag. Hold allerede nå av datoene 17. og 18 september! I tillegg blir det dugnad med hyggelig klubbsamvær i forkant. Mer informasjon kommer.

Alle nasjonale arrangementer ligger for øvrig i stevnekalenderen: