Paddock med ny eier og gode bærumstilbud

Postet av Bærum Rideklubb den 9. Feb 2016

Velkjente Paddock på Røa har fått ny eier, og Bærum Rideklubbs medlemmer har fortsatt en gunstig avtale om rabatt på alt utstyr både for hest og rytter.

June Strand Ingvorsen har overtatt som ny eier av utstyrsforretningen Paddock, og fortsetter som vår hovedsponsor også i 2016.

Bærum Rideklubbs medlemmer får fremdeles 10 % rabatt på alle kjøp både til hest og rytter, og i tillegg kan June etter hvert også friste med spennende nettbutikk og utvidet satsing på sprangutstyr, spesielt myntet på barn og ungdom. I tillegg til det vanlige sortimentet av pleieprodukter, vil Paddock nå også selge fôr fra velkjente Havens og Marstall.

Vi i Bærum Rideklubb gleder oss til å samarbeide med Paddock og June, og ønsker lykke til med satsningen!