Velkommen til årsmøte!

Postet av Bærum Rideklubb den 31. Jan 2016

Mandag den 15. februar klokken 19:00 inviterer vi alle medlemmer til årsmøte i Bærum Rideklubb, og vi kan virkelig friste med spennende program for store og små denne gangen.

Landslagsrytter Ole Kristoffer Meland kommer på besøk til oss på Østern Brug. Foto: oslohorseshow.com

I forbindelse med forhåndssalget av billetter til Kingsland Oslo Horse Show denne høsten gjorde medlemmer i Bærum Rideklubb en strålende innsats og vant et møte med landslagsrytter Ole Kristoffer Meland. - Og nå kommer den populære skoganrytteren til oss på Østern Brug - direkte fra landslagssamling, og rett før start i AEG 2016!

Styret i Bærum Rideklubb har derfor denne gangen gleden av å invitere alle medlemmer til årsmøte -med underholdning, mat, drikke og sosialt samvær i tillegg. Vi sparker i gang i kafeteriaen på Østern Brug mandag den 15. februar klokken 19:00, og håper virkelig å se mange av dere der! Ole Kristoffer ser frem til å komme, og ser gjerne at dere forbereder spørsmål til ham. - Og selv om han er sprangrytter, ja, så kan vi love at han også vet å ri hestene sine på bakken!

Dokumenter til årsmøtet vil bli lagt ut i løpet av kort tid.