Caroline til topps i Grenland

Postet av Bærum Rideklubb den 10. Nov 2015

Flere bærumsryttere la veien til Grenland i helgen, der det ble invitert til landsstevne i dressur med innlagte klasser på distriktsstevnenivå.

Caroline og Blue Hors Develino gikk seirende ut av ringen i helgens høyeste klasse i Grenland - som her under AEG 2014. Foto: Equimedia Mette Sattrup

Begge stevnedager stilte representanter fra klubben til start på Vallemyrene og red inn til fine prosenter. Lørdag sikret Tone Rustad/ Pirette Vestervang en flott tredjeplass i Prix St. Georges med 68,368 prosentpoeng, og ble med dette beste bærumsrytter første dag.

Beste bærumsresultat på søndag stod på sin side Caroline Steine Jensen/ Blue Hors Develino for, da de gikk til topps i helgens høyeste klasse, Intermediaire I - og det med bittet over tungen. Les mer om den dramatiske hendelsen som likevel ikke hindret de to i å kapre seieren med 68,947 prosentpoeng på hestesport.no: