På tide å melde interesse til KM lag i sprang

Postet av Bærum Rideklubb den 25. Aug 2015

Rir du sprang, og har lyst til å representere Bærum Rideklubb under KM lag for ponni og hest på Østern Brug?

Lørdag den 12. og søndag den 13. september ønsker vi igjen velkommen til KM-helg i sprang på Østern Brug. Denne gangen står vi i Bærum Rideklubb som arrangør for både ponni og hest, og gleder oss veldig! På lørdag går lagmesterskapene i LB for ponni og LB 1,10 m/ 1,20 m for hest. Søndag starter vi med rideskoleklasse 0,60 m, og deretter blir det individuelle KM for alle kategorier ponni LA, junior 1,10 m, ung rytter 1,20 m og senior 1,30 m.

Stevneinvitasjon med statutter og online påmelding:

Om du er kvalifisert, og har lyst til å ri på lag for klubben, så er det på tide å melde interesse. Send mail til sille.kasin@gmail.com snarest og senest innen 1. september.

Uttaket vil bli offentliggjort her på siden vår så snart det foreligger. Alle som blir tatt ut til å ri, forplikter seg til å stille, så fremt spesiell grunn for avmelding ikke ligger til grunn.

For å kunne arrangere stevnet, er vi avhengige av hjelp, både fra store og små. Alle klubbmedlemmer som starter og eventuelle foresatte må regne med å hjelpe til. Arbeidslister vil bli satt opp og lagt ut som vedlegg på HorsePro, samt her på siden vår. Fortelle gjerne hva du/ dere vil hjelpe til med, på anmeldelsen i merknadsfeltet. Man må regne med å hjelpe til praktisk under selve stevnehelgen - i tillegg til å bake eller levere annen mat til kiosken.