Bærumsryttere tatt ut til NBC i sprang

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Jun 2015

Også under Nordisk Baltisk Mesterskap i sprang 2015 kan vi glede oss over bærumsekvipasjer i aksjon.

På grunnlag av resultater i NM og på uttaksstevner, samt ut ifra skjønnsmessig vurdering, har landslagsledelsen nå gjort sine valg. Vi i Bærum Rideklubb kan derfor gratulere følgende ekvipasjer med uttak:

NBC for children: Hanna Cecilie Wicklund/ Winsor C

Hanna stiller også som hjemmereserve i NBC for ponni kat. 1 med Genepy B.

NBC for U25: Margrethe Vist Hartmann/ Laeticia og Cathrine Jerring/ Bellano van Bosbeek

Nordisk Baltisk Mesterskap i sprang for ponni, children, junior, unge ryttere og U25 går av stabelen i København den 23. - 28. juni.

Se hele uttaket for aldersbestemte klasser i sprang:

Bærumsekvipasjen Victoria Lavold Jørgensen/ Roche Royal er som før nevnt, tatt ut til å representere Norge under NBC i dressur for juniorer i Aalborg i sammeperiode. I tillegg kan vi glede oss over at Caroline Steine Jensen/ Blue Hors Develino også dette året er tatt ut til å ri EM for unge ryttere. Årets mesterskap går denne gangen i Videauban i Frankrike, den første uken i juli.