Flinke sprangekvipasjer i Drøbak

Postet av Bærum Rideklubb den 26. Mar 2015

Bærumsekvipasjene på landsstevnet i Drøbak forrige helg hoppet inn til fine resultater.

Sandra har all grunn til å smile for tiden. Her er hun hjemme på Østern Brug med gode hjelpere på plass - og før egne ponnier var på plass. Foto: Tom Rune Lian

Drøbak Rideklubb stod som arrangør av første runde i Norgesserien forrige helg. I tillegg inviterte de til åpne klasser med et par bærumsekvipasjer på plass.

Diana Chong og Come First gjennomførte to fine runder i 1,10 og 1,20 m, og stod for beste resultat med 4 feil i andre fase i sistnevnte klasse. Lørdag fikk de to også selskap av Sandra Sunde Lian og SR Oscar the Boxer, som leverte flotte, stabile nullrunder både i LA og MB.

Søndag opptok første runde i Norgesserien med sine tre divisjoner mye av dagen. Vår eneste duo til start denne helgen i Drøbak var derfor Pernille Wilskow og Tingstad Hammers Hero, som var på stt tredje stevne sammen. En flott runde i LA+5 med 4 feil ble resultatet.

Komplette resultater fra landsstevnet i Drøbak: