Ny bærumsside!

Postet av Bærum Rideklubb den 5. Mar 2015

Velkommen til Bærum Rideklubbs nye hjemmeside! Endelig!

I samarbeid med idrettenonline.no, som etter hvert nå står som leverandør av stadig flere nettsideløsninger for idrettsklubber rundt om i Norge, er det med glede og stolthet at vi ønsker deg velkommen som leser av Bærum Rideklubbs nye nettside!

Vi håper at du som leser vil kjenne igjen mange av elementene fra den gamle klubbsiden vår, men håper på sikt også at vi i tillegg kan gi deg nye leseropplevelser. Møt oss bare med litt tålmodighet i den nærmeste tiden fremover, for her er en del å sette seg inn i......

Kom gjerne med innspill, og send oss svært gjerne også bilder og nyheter, slik at siden vår blir best mulig - og mest mulig oppdatert. Webredaktøren når du som før pr. mail: sille.kasin@gmail.com.

Glem heller ikke at du kan følge oss på Facebook, og at vi i tiden fremover håper på mange flotte bilder på Instagram.

Frem til ca. 1. juni vil du for øvrig fortsatt også kunne besøke oss på http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=62564, men i tiden fremover er det her på denne nye klubbsiden vår at ting kommer til å skje.