Vi har fått ny hovedsponsor

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Sep 2019

Tekst: Sille Kasin

Styret i Bærum Rideklubb er både glade og stolte over å kunne informere om at Equishop nå innleder et sponsorsamarbeid med klubben! Equishop har flott butikk på Høvik i Bærum der alle medlemmer av Bærum Rideklubb får 10%. I tillegg har Equishop nettbutikk med godt utvalg både til to- og firbente.

For oss i styret falt valget på Equishop som ny hovesponsor, ikke bare fordi vi ser at vareutvalget er supert  -både i butikken på Høvik og på nettet, og at servicen som ytes, er helt topp, men også fordi det er hyggelig å samarbeide med en av våre nærbutikker. Blant annet er vi nå i full gang med å samarbeide om ny kolleksjon med klubbklær. Butikkeieer av Equishop, Tone Stub-Asker, vil snart komme tilbake til oss med kolleksjonsprøver.

Lenke til Equishops hjemmeside finner du her:

Allerede under KM-helgen førstkommende lørdag og søndag den 7. og 8. september får vi sjansen til å stifte bekjentskap med vår nye hovedsponsor. Equishop kommer nemlig da til å ha flott stand med massevis av fristelser for to- og firbente på stevneplassen på Østern Brug!

Her kan du lese mer om Equishop og intervju med Tove Stub-Asker, Equishops butikkeier:

I tillegg til KM nærmer tidspunktet for høstens siste distriktstevne i sprang den 21. og 22. september i regi av Bærum Rideklubb seg - med Equishop Pony & Horse Tour som absolutt høydepunkt. I både Equishop Pony Tour og Equishop Horse Tour LB og LA bidrar vår nye hovedsponsor med både vinnerdekken, spesialrosetter, pokaler og gavekort som både kan brukes i butikken på Høvik og i nettbutikken. Online påmelding er nå åpen, så nå er det bare å begynne å glede seg!

Samtidig som vi i Bærum Rideklubb gleder oss over å ha inngått nytt fremtidig samarbeid med Equishop, vil vi også takke Paddock AS for et svært hyggelig samarbeid gjennom en årrekke.