Flinke bærumsryttere på D-stevner i sprang i mai

Postet av Bærum Rideklubb den 6. Jun 2019

Tekst: Ulla Gjøen Bergesen

Etter en del motgang og stor grad av tålmodighet kunne Anna Ritari og hennes Eberlina vel fortjent endelig motta både dommer og publikums hyllest som vinner ved Larvik  og Sandefjord Rideklubbs maistevne i sprang. Foto: Privat

1. mai tok Anna Ritari og Eberlinba seieren i LD hest ved Larvik og Sandefjord rideklubb.
Thea Monsen og Batman kunne notere en flott 4. plass i LD+10 i Borge.

I helgen 3.-5. mai. tok flere av våre turen til Arendal. Lørdagen sikrEet Anikken Ek Clausen og The Latchico seieren i LA ponni, mens Maria Louise Longva og Paddy goes Dutch red inn til en flott 4. plass i LC hest. Plassering fikk også Trine Bruheim Løvlid og Joy de Vie med en 7. plass i LB hest.Søndagen endte Lina Jørgenvåg Collier og Palle på en flott 7. plass i 1,05. Kristine Barbro Andenæs og Elle Kiels Abenteuer Auf Bøgegården sikret seg en 2. og 3. plass denne helgen i henholdsvis 1,25 og 1,20.

På besøk hos Skedsmo Rideklubb søndag 12. mai gjorde Maria Isabel Tveit Hambro og Knockboy Paddy rent bord i sine klasser med seier både i 70- og 80 klassen.