Travel stevnesesong i vente

Postet av Bærum Rideklubb den 21. Feb 2019

Mange bærumsryttere opplevde store ting både i feltritt, dressur og sprang gjennom sesongen som var, men "hjemme" på Østern Brug opplevde vi stevnetørke i 2018, ikke minst fordi vær og føre gjorde sitt til at vi blant annet måtte avlyse det tradisjonelle vårstevnet vårt. - Men nå i 2019, da satser vi igjen på ny frisk som stevnearrangør både i dressur og sprang, og håper å få mange medlemmer i Bærum Rideklubb med på å dra lasset! Vi er kjent som en hyggelig stevnearrangør, og enda hyggeligere blir det, om vi er mange nok som hjelper til!

Sett derfor allerede nå av tid på kalenderen, og vær forberedt på både å hjelpe til der det trengs, og starte selv. Gi gjerne lyd allerede nå om hvilke arbeidsoppgaver som kan være aktuelle.

Her er årets stevnedatoer:

Dressurstevner i regi av Bærum Rideklubb 2019:

Søndag 10. mars:

D-stevne i dressur. Påmelding er i gang. Gi lyd på mail til baerum.rideklubb@gmail.com om hva du kan hjelpe til med! Mer informasjon kommer snarlig.

Søndag 2. juni: D-stevne i dressur.

Søndag 1. september: D-stevne i dressur.

Søndag 3. november: Klubbmesterskap i dressur med enkelte åpne klasser.

I tillegg kan vi allerede nå love at det også blir banetrening med programriding for bærumsryttere på mange nivåer!

Sprangstevner i sprang i regi av Bærum Rideklubb 2019:

Lørdag og søndag 6. - 7.  april: D-stevne i sprang, ponni og hest (primært utendørs/ eventuelt innendørs)

Lørdag og søndag 25. - 26. mai: D-stevne i sprang - Bærum Rideklubbs Jubileumsstevne, ponni og hest

Lørdag og søndag 15. - 16. juni: D-stevne i sprang med innlagt Ladies Cup, ponni og hest

Lørdag og søndag 7. og 8. september: KM individuelt og lag, ponni og hest

Lørdag og søndag 21. - 22. september: D-stevne i sprang med innlagt Paddock Pony & Horse Tour 2019, ponni og hest

Lørdag 2. november: Klubbmesterskap i sprang med enkelte åpne klasser i tillegg

Og hvem vet......... Kanskje vi også slår til og gjentar fjorårssuksessen med et par Pay & Jump-dager?

Mer informasjon kommer, både her på klubbsiden vår og på facebooksiden til Bærum Rideklubb, så følg med!

Vi i styret i Bærum Rideklubb gleder oss allerede, og håper også at både våre egne bærumsryttere og andre som vil besøke oss ved stevnene på Østern Brug, ser frem til en hyggelig sesong, både i dressur og sprang!