Julie til topps på Sørum Fritidsgård

Postet av Bærum Rideklubb den 17. Feb 2016

Søndag la flere bærumsryttere veien til Sørum Fritidsgård. Besøket resulterte i bærumsseier og spesielt gode ponniresultater.

Ponniekvipasjene Julie Linaae/ Darraghs Day, Nicoline Thrane-Steen Røkke/ Casper Damgård og Maria Wergeland Andersen/ Supreme Magic og hesteekvipasjene Katharina Wendelborg/ Basti og Anne Cathrine Stange/ Veline M trosset vinterkulde og puljevis oppvarming med påfølgende nødvendig venting, og gjestet Skedsmo Rideklubb på søndag. Resultatmessig gikk det denne gangen aller best for ponniekvipasjene, som både sørget for seier og fine plasseringer.

Dessverre er bildene fra Sørum av svært dårlig kvalitet, og vi har kun bilder av ponniekvipasjene for hånden. Men - de er i det minste rykende ferske.....

Julie og Darraghs Day viste at vinnerformen var tidlig inne denne sesongen, og slo til med seier etter lynrask andre fase i 1,00 m. I 0,90 m hoppet de to også feilfritt, og endte som første uplasserte. Foto: Sille Kasin

Nicoline kunne reise hjem fra Sørum Fritidsgård med to flotte nullrunder og 7. plass i 0,90 m. Foto: Sille Kasin

Maria og Supreme Magic kan se tilbake på en flott søndag på besøk hos Skedsmo Rideklubb. I 0,90 m ble det delt fjerdeplass med 71,50 i stil, og deretter hoppet de inn til tredjeplass i 1,00 m. Foto: Sille Kasin