Fantastisk vellykket stevnehelg

Postet av Bærum Rideklubb den 20. Sep 2017

Foto: Amatørfotograf Helena Støvde

En fantastisk spennende, innholdsrik og lang stevnehelg med rekordmange startende og sprangklasser både for ponni og hest er kommet til veis ende. En gang hadde det for eksempel vært morsomt å finne ut hvor mange mailer stevneleder besvarte i forkant, hvor mange dugnadstimer frivillig mannskap samlet la ned for at vi skulle få dette til, hvor mange parkeringsplasser som egentlig ble tryllet frem, hvor mange mil det samlet ble galoppert på Østern Brug flotte arena denne lørdagen og søndagen, og hvor mange sprang det egentlig samlet ble hoppet i Jurjan Kuils flotte baner.....

Det vi kan si noe om, er at dommerne våre, Camilla Stuve og Anne Jenseg, ga startsignal hele 371 ganger i løpet av lørdag og søndag, at steward Siv Bekkemoen passet utrolig godt på både to- og firbente, at rideskoleelevene fortsatt viser god riding og fremtiden vår gjennom rekruttering, at Paddock Horse & Pony Tour ble den suksessen initiativtaker June Strand Ingvorsen håpet på i forkant, at blomstene som Plantasjens filial på Griniveien bidro med gjorde susen, og at vi i etterkant av tidenes D-stevne i regi av Bærum Rideklubb har fått massevis av hyggelige tilbakemeldinger! I tillegg kunne vi glede oss over klassseseier ved Mina Brinchmann og hennes Kiltale Dirty Harry på lørdag, og vi fikk også med oss mange andre gode bærumsrunder.

Som klubb er vi svært glade over å kunne ha et tett og godt samarbeid med Østern Brug, og vi gleder oss selvsagt stort over at spesielt satsingen vår på LB ponni og hest blir lagt merke til. Vi gleder oss også over forhåpentligvis å kunne få gjøre dette igjen, og ber dere i mellomtiden å lese litt mer om selve stevnet og Paddock Horse & Pony Tour.

Ta også en titt på facebooksiden Amatørfotograf Helena Støvne! Der ligger massevis av flotte bilder som kan kikkes på vederlagsfritt, og som kan kjøpes til fri bruk.