Arbeidslister til sprangstevne 14.-15. juni

Postet av Bærum Rideklubb den 26. Mai 2025


Arbeidslister

Her finner du arbeidslisten til sprangstevne 14.-15. juni. Vi trenger alle gode krefter som vil bidra på stevnet, og oppfordrer deg tl å ta så mange oppgaver som mulig. Alle som deltar på stevne må ta med et bidrag til kiosken. Du finner bakelisten her. Får du ikke skrevet deg på selv, så send en e-post til baerum.rideklubb@gmail.com med ønsket oppgave, dag og tid (morgen eller ettermiddag). 


Vi minner om at tidene i skjema er veiledende og vil kunne bli endret når vi lukker påmeldingen. Sjekk derfor tidspunkter dagen før vakten din. Har du spørsmål er det bare å sende oss e-post, så svarer vi etter beste evne. 

Vi gleder oss til nok et sprangstevne på vakre Østern Brug.


Minner om at alle må stille til banebygging og banenedrigging - tider i arbeidslisten.

Bakeliste til stevnet

Alle Bærums-ryttere som deltar på stevne bidrar med leveranser til kiosken. Dersom du ikke deltar er du også hjertelig velkommen til å bidra med leveranser og kioskvakter. Overskuddet fra kiosken går til klubben. 

Første rytter til mølla - prinsippet gjelder. 

Bakeliste


Vaktliste kiosk

Vi trenger bemanning i kiosken. 

Det er et sosialt treffpunkt og viktig bidrag til gjennomføring av stevnet. Sett deg opp på den vakten som passer best. Har du spørsmål ta kontakt med kioskansvarlig Anne Hirsch 97064668 eller Ann-Kathrin Haakonsen 99162025.

Vaktliste



Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.