Klart for stevnehelg

Postet av Sille Merete Kasin den 18. Aug 2022

Vi er på det nærmeste klare til å åpne portene på Østern Brug for ett av høstens to sprangstevner i regi av oss i Bærum Rideklubb, og gleder oss stort! Selvsagte høydepunkter på det rikholdige programmet blir kvalifiseringene i TopSpec Cup og kvalifiseringer og finaler i Equishop Horse & Pony Tour 2022men mange andre spennende åpne klasser står også på programmet, både lørdag og søndag.

Klubbens hovedsponsor, Equishop, vil selvsagt være på plass, og i tillegg er vi glade for at stevnefotograf Kristian Strøm legger veien til oss. Stas blir det selvsagt også at strømmetjenesten ClipMyHorse kommer på på besøk.

Nye retningslinjer for strømming av barne- og ungdomsidrett gjør imidlertid at ryttere under 13 år, dessverre ikke blir filmet av ClipMyHorse. Aldersgruppen mellom 13 -15 kan imidlertid bli filmet, dersom foresatte gir tillatelse i forkant. Send oss derfor bekreftelse med samtykke på mail til brkstevne@gmail.com innen klokken 20:00 på fredag.

Banebygging er fredag den 19.august  kl. 18:00, og vi anmoder både store og små om å stille!

Vi mangler dessverre fremdeles gode hjelpere til å fylle flere funksjoner, og ber derfor alle startende, samt også andre medlemmer av Bærum Rideklubb innstendig om å bidra! Idretten er som kjent tuftet på frivillighet, og vi håper derfor at mange melder seg nå som arbeidslisten er lagt ut, slik at vi kan ønske velkommen til en på alle måter vellykket stevnehelg!

Foreløpig arbeidsliste:

Kopi av D-stevne Sprang - Equishop og Top Spec 21_22 aug.docx