HorsePro blir NRYFstevne

Postet av Sille Merete Kasin den 7. Des 2020

Illustrasjonsbilde: Alexas Fotos, Pixabay

Over tid har det ligget i kortene at HorsePro i sin nåværende form for lengst har gått ut på dato. Tydeligst har nok dette kommet frem for alle de i landest rideklubber som bruker plattformen til blant annet å lage stevneinvitasjoner, men mange utøvere har også opplevd rusk i maskineriet i forbrindelse med for eksempel stevnepåmeldingner. Derfor er det nå med glede at vi bør ønske NRYFstevne velkommen fra årsskiftet!

For å gjøre overgangen til nye NRYFstevne enklest mulig, inviterer nå Norges Rytterforbund til kurs på nettet. Etter hvert vil nstruksjonsvideoer også bli lagt ut på www.rytter.no.

• Alle aktive ryttere og foresatte til mindreårige ryttere kan velge å følge digital opplæring i NRYFstevne enten 15. eller 17. desember klokken 19:00.
  • Klubbansvarlige  i Bærum Rideklubb kan velge å følge digital opplæring i NRYFstevne enten 10. eller 14. desember klokken 19:00.

Gå inn på lenken nedenfor, trykk på knappen som passer deg best, og bli med på nettkurs i NRYFstevne!