Lyst til å vinne en treningssamling med en landslagsrytter?

Postet av Bærum Rideklubb den 1. Okt 2015

La oss i Bærum Rideklubb slå oss sammen, kjøpe billetter til KOHS og vinne en trening med en landslagsrytter!

Foto: Rebecca Ballestad-Mender

Kingsland Oslo Horse Show nærmer seg med stormskritt, og om ikke lenge braker det løs på Telenor Arena den 15. - 18. oktober. I den forbindelse har arrangøren nå lansert en kampanje, der det gjelder å gå sammen, forhåndsbestille og kjøpe så mange billetter som mulig og kanskje være blant de heldige som vinner en treningssamling i sprang med en landslagsrytter.

De unge landslagskreftene som byr på seg selv, er Pål Flam, Victoria Gulliksen, Ole Kristoffer Meland, Johan Sebastian Gulliksen og Benedikte Endresen.

Informasjon om solgte billetter og rideklubb/ ridesenter sendes til Marianne.tveter@ridesenter.com.

Har du allerede bestilt/ kjøpt billett ti KOHS 2015? Send beskjed om dette i tillegg, så teller også disse billettene med i konkurransen.

Les mer om konkurransen: