Viken Fylkeskommune støtter Bærum Rideklubb

Postet av Sille Merete Kasin den 28. Sep 2022

Gledelig melding kommunisert på den offisielle facebooksiden til KIngsland Oslo Horse Show!

Viken Fylkeskommune har valgt å støtte oss i Bærum Rideklubb i forbindelse med det nasjonale sprangstevnet vårt for ponni og hest på Telenor Arena.

Dette sier styremedlem Agnes Mithassel om tildelingen på vegne av Bærum Rideklubb
«Fylkeskommunen deler ut midler til store arrangementer av nasjonal eller internasjonal betydning. Bærum Rideklubb synes det er svært hyggelig at Viken Fylkeskommune anerkjenner klubbens del av det som er det største arrangementet innen ryttersport i Norge."

Vi åpner dørene for den nasjonale hestefesten i forkant av den internasjonale delen av KOHS torsdag den 6. oktober, og gleder oss til å se massevis av startende frem til og med søndag den 9. oktober.

Påmeldingen er fortsatt åpen på nryfstevne.no:

NRYFstevne | EventSchedule