Melding om laguttak

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Sep 2019

Tekst og illustrasjonsbilde: Sille Kasin

Grenutvalget i styret i Bærum Rideklubb har gleden av å informere at følgende ekvipasjer er tatt ut til å representere klubben ved KM lag på hjemmebane på Østern Brug førstkommende lørdag:

Bærum Rideklubbs ponnilag KM 2019:

Mia Oladatter Mangschou/ Lukas fra Sjøbodhagen (kat. 2)

Linnea Tomelthy Storstrøm/ Herbies Double Trouble (kat. 2)

Anna Cornelia Fjeldstad/ Lissaneeny Silver Princess (kat. 1)

Lagleder: Trude Fjeldstad

To av tre ekvipasjer på laget vil være tellende i hver av de to grunnomgangene. Ekvipasjene starter i oppsatt lagrekkefølge.

Vi gjør oppmerksom på at toerponniene gjennomfører begge sine grunnomganger fortløpende før enerponniene gjennomfører sine. Likeplasserte lag går deretter videre til omhopping om medaljer.

Bærum Rideklubbs hestelag KM 2019:

Ida Andenæs Axelsen/ Elle Kiels Abenteuer Auf Bøgegården

Anna Ritari/ Eberlina

Marie Louise Longva/ Paddy Goes Dutch

Linn Wicklund/ Fantomas

Lagleder: Cecilie Wicklund

Tre av fire ekvipasjer vil være tellende i hver av de to grunnomgangene. Ekvipasjene starter i oppsatt lagrekkefølge.

Vi ønsker de to bærumslagene våre lykke til, og gleder oss til å heie dere frem på hjemmebane!