Kick off sprang

Vis kart

Bærum Rideklubbs sprangutvalg inviterer til Kick off i sprang. Vi snakker om årets stevnekalender, egne stevner og laguttak. Vi ønsker innspill og diskusjon rundt klubbens strategi og mål for sprang. Dette er en gylden mulighet for alle som vil vite mer om sprang, har spørsmål og/eller vil dele sine synspunkter. Det er også for foresatte til sprangryttere.

Vi oppfordrer sterkt til å delta på den påfølgende Klubbkvelden.

Bærum Rideklubb inviterer til klubbkveld i samarbeid med Høymyr Hesteutstyr på Øvrevoll Galoppbane. Klubben ønsker å informere om aktiviteter og utvikling av klubben. Vi vil få spennende innlegg om blant annet Oslo Horseshow 2024 og hvordan bli en bedre rytter ved hjelp av mentaltrening. Vi vil også få høre litt om utstyr og tilbehør til hesten.

Det vil bli mulighet for å prøve og bestille fra klubbkolleksjonen og handle fra Høymyrs velassorterterte utvalg og vi skal ikke se bort i fra at det kanskje vanker det noen riktig gode tilbud til klubbens medlemmer.

Se egen invitasjonslenke til dette arrangementet.

Administratorer