Snart tid for klubbmesterskapshelg

Postet av Sille Merete Kasin den 22. Nov 2022

Tidspunktet for den store klubbmesterskapshelgen på Østern Brug nærmer seg, og det går fortsatt an å  melde seg på! Dressurklassene går av stabelen på lørdag den 26. november, mens søndag den 27.november er viet sprangklasser. Og deltakerne i klubbens allroundmesterskap, de rir begge dager!

Lørdag skal det kåres fire klubbmestere og i tillegg ris åpne klasser, mens vi inviterer til tre ulike sprangmesterskap, samt åpne klasser på søndag. Et garantert høydepunkt blir også kåringen av klubbens allroundmester på søndag i kafeteriaen etter stevneslutt! Se bare av bildet nedenfor hvor lykkelig fjorårets og historiens første allroundmester i Bærum Rideklubb, Alexandra Rønneberg-Østrem var i etterkant av to spennende stevnedager!

Følg med på Bærum Rideklubbs facebookside for nærmere informasjon, og husk på at vi trenger DIN hjelp for at stevnedagene går knirkefritt, slik at mesterskapshelgen blir hva vi håper!

Stevneinvitasjonene med statutter og med online påmelding finner du som vanlig på nryfstevne.no, og statutter for klubbmesterskapene i dressur, sprang og allround finner du også nedenfor:

Statutt dressur klubbmesterskap 2022.docx

Statutt for klubbmesterskap i sprang 2022.docx