Equishop i flotte nye lokaler

Postet av Sille Merete Kasin den 5. Feb 2022

Bærum Rideklubbs hovedsponsor, Equishop AS, har nå  flyttet permanent inn i flotte nye lokaler i Listuveien 9 på Østern Brug, kan en begeistret innehaver, Tone Stub-Asker, fortelle.

Og vi kan bekrefte at det kan være vel verdt å sjekke ut den nye forretningen og også nettbutikken! For nå bugner det av flotte varer for to- og firbente, og spennende interiørartikler for alle hestevenner er også på plass. Og leveransene, de skal nå kunne gå på skinner.

- Situasjonen rundt korona har vært utfordrende med tanke varelevering, forteller Tone. - Men nå som vi er vel etablert i nye flotte lokaler på Østern Brug, ser vi  imidlertid at tingene går langt lettere enn på lenge. Vi gleder oss derfor nå ekstra til å kunne ta vare på trofaste kunder her på Østern Brug, og håper også å kunne ønske velkommen til nye, avslutter hun entusiastisk og tydelig stolt over den flotte forretningen.

Åpningstider for butikken på Østern Brug er som følger:

Mandag: 12:00 - 18:00

Tirsdag, onsdag og torsdag: 12:00 - 20:00

Fredag: 12:00 - 17:00

Lørdag:  10:00 - 16:00

Equishop-butikken vil for øvrig også være åpen under alle Bærum Rideklubbs stevnearrangementer gjennom sesongen, og gavekortene som vi som stevnearrangør deler ut til de premierte, kan benyttes både fysisk i butikken på Østern Brug, samt i Equishops nettbutikk.

Ta gjerne også en titt på facebooksiden til Equishop