D-stevne i sprang med innlagte finaler i Rainbow Cup

Postet av Sille Merete Kasin den 16. Sep 2021

Vi er på det nærmeste klare til å åpne portene på Østern Brug for sesongens siste utendørsstevne, og gleder oss, for i helgen skal blant annet nemlig de tre vinnerne av finalen i Rainbow Cup kåres!

Vi bygger bane på fredag fra klokken 18:00. og minner samtidig også bærumsmedlemmer til start med eventuelle foresatte om at banen også skal rigges ned igjen etter stevneslutt på søndag.

Til tross for blant annet velvillig hjelp fra samarbeidsklubben vår, Oslo Ryttersportsklubb, sliter vi denne gangen litt med å fylle alle poster på arbeidslistene, da mange av våre egne medlemmer starter innendørssesongen i Grenland denne helgen. Ta derfor en ekstra titt på arbeidslisten nedenfor, og gi lyd til oss i klubben på mail baerum.rideklubb@gmail.com om du har mulighet til å hjelpe! Send også gjerne melding til sekretariatsleder Elly Joys Røang, 90853636. Som det fremgår, trenger vi  hjelp på parkeringen, i kafeteriaen og på banen. Behovene for bemanning er merket med rødt.

Levringslisten til kiosken ligger nedenfor. Vit at vi blir svært glade for flere bidrag!

Arbeidsplan Finale Rainbow cup 2021 (1).docx

bakeliste (2).pdf

Og som sagt - vi gleder oss til stevnehelgen på Østern Brug med innlagte finaler av Rainbow Cup sponset av Equishop!