Hovedsponsor

Bærum Rideklubb er stolt over å kunne presentere vår hovedsponsor, Stall Høymyr. Våre medlemmer får 10% rabatt på kjøp av ordinære varer, med enkelte unntak. Her kan medlemmene våre bestille Kingslandprodukter med med klubblogo (tilleggsbrodering av navn, inititaler ol koster 160,- per plagg).

Informasjon om klubbkolleksjonen finner du her på våre nettsider. Ta turen innom Stall Høymyr og handle fra kolleksjonen.

Stall Høymyr, Vollsveien 132, 1358 Jar (Øvrevoll Galopp (Øvrevoll Løpsbane))
Kontaktperson: Grethe Lerfaldet
Tlf: 97759521

Vil du bli sponsor?

Bærum Rideklubb åpner for at bedrifter kan sponse enkeltklasser på sprangstevnene våre. Dette kan gjøres på ulike måter, ett eksempel er å donere en vare eller gavekort som premie i den sponsede klassen.

Vi tilbyr speakeromtale under klassen og banner på ridebanen, i tillegg til aktiv markedsføring på sosiale media, som tagging og omtale på Instagram og Facebook.

Ta kontakt for å høre mer om mulighetene.

brkarrangement@gmail.com

Foto: Helene Stenersen