Bli med og gi Bærum Rideklubb et ansikt utad

Postet av Bærum Rideklubb den 27. Jun 2016

I samarbeid med vår hovedsponsor Paddock AS tilbyr vi nå som kjent Bærum Rideklubbs medlemmer klubbjakker, sjabrakker og dekken fra Kingsland med brodering, og det er fortsett mulig å bestille varer.

Frem til og med fredag 15. juli kan etter avtale med eier og daglig leder June Ingvorsen følgende produkter til sterkt subsidierte priser prøves, sees og bestilles hos Paddock på Røa:

- Kingsland klubbjakke med brodert klubblogo: kr 500,-
- Kingsland Classic Schabrak Navy/ Hvit med brodert klubblogo: kr 300,-
- Dekken / Kingsland Showrug Classic Navy med brodert klubblogo: kr 800,-

Klubben dekker overskytende beløp, samt brodering, så her sakker vi virkelig subsidiering.

Varene må betales i sin helhet ved bestilling, og leveranse vil bli rett over sommeren i august - blant annet i god tid til både NM i sprang, NM lag i sprang for ponni, FERD og NRYFs Landsmesterskap i dressur, NM lag i dressur, KM i sprang og dressur for ponni og hest.

Vi i Bærum Rideklubb ER synlige i sporten, og vi vil fortsette å være synlige! Husk at tilbudet også gjelder alle klubbmedlemmer i rideskolen ved Østern Brug.