Velkommen til årsmøte

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Feb 2016

Førstkommende mandag håper vi å se så mange klubbmedlemmer som mulig på Østern Brug!

Som kjent innkaller vi til årsmøte i Bærum Rideklubb, førstkommende mandag den 14. februar klokken 19:00 i kafeteriaen på Østern Brug. I år håper vi på godt oppmøte, og håper også å se flere nye fjes!

Aktuelle dokumenter:

Agenda Årsmøte 2016.pdf

Kandidater til BRK styre og utvalg 2016.pdf

Styrets årsberetning for 2015.pdf

Årskontingent 2017.pdf

Årsrapport Dressur 2015.pdf

Årsrapport Sprang 2015.pdf

Årsregnskap 2015.pdf

I tillegg til de ordinære postene på programmet, byr vi på hyggelig sosialt samvær og spennende poster på programmet:

• Landslagsrytter Ole Kristoffer Meland kommer og byr på seg selv gjennom sin kompetanse som rytter, inspirator og rollemodell

• Paddocks nye eier, June Strand Ingvorsen, kommer og informerer om spennende planer for butikken og gode tilbud for klubbens medlemmer

• Styret i Bærum Rideklubb inviterer alle fremmøtte til pizza og forfriskninger.

Velkommen til dere alle!