Innendørsmestere kåret

Postet av Bærum Rideklubb den 4. Nov 2015

Forrige helg inviterte Arendal og Grimstad i til innendørs NM i sprang for unge ryttere og seniorer, samt til hallmesterskapene for unghester. I tillegg ble åpne klasser arrangert.

I mesterskapet for unge ryttere stilte Cathrine Jerring/ C'Est Moi og Siril Sønsteby/ Giga Star De Tiji til start, mens Cornelia Emilie Kasin deltok i hallmesterskapene for 4- og 5- åringer på unghestene Bring It On og Erina. 4-åringen Bring It On stod plasseringsmessig for beste resultat, etter at hun gikk null i karrierens første finale, og er direkte kvalifisert til Future Champions-klassen under AEG i februar.

Etter en fin stevnehelg i Arendal, er det nå klart at vi får hyggelig gjensyn med Katinka og Bordeeaux Du Sud under juniorenes innendørs NM til helgen. Arkivfoto: Sille Kasin

I åpne klasser sørget Katinka Hjelt/ Bordeaux Du Sud, Celina Hagen/ SR Marley Sport og Theodor Wendelborg/ Chivas Regal for god bærumsstemning. Førstnenvte kvalifiserte seg til INM for juniorer førstkommende helg, og hentet også hjem en flott plassering i 1,20 m. Siril Sønsteby/ Chivu sørget på sin side for topplasseringen i 1,30 m på lørdag, der hele 63 ekvipasjer knivet om seieren.

Sarpsborg og Omegn Rideklubbs Dag Ove Kingsrød/ Clarkes Ferro sikret karrierens andre innendørsgull for seniorer, mens arrangørklubbens egen Pål Flam/ Briljantbridge B sørget for ungryttergull på hjemmebane.