Flinke bærumsjenter på Søndre Nordstrand

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Jun 2015

Nicoline Thrane-Steen og Maria Wergeland Andersen la veien til utvidet klubbstevne i regi av Søndre Nordstrand Rideklubb. Det gjorde de lurt i.

Nicoline og Casper Damgård slo til med seier. Foto: Privat

Begge våre bærumsjenter på tur til Søndre Nordstrand gjorde seg virkelig positivt bemerket denne søndagen.

Nicoline Thrane-Steen/ Casper Damgård gikk helt til topps i 0,80 m med 73,00 stilpoeng, og også i den påfølgende klassen gikk det så det suste. I 0,90 m ble nemlig resultatet en flott delt andreplass med 71,00 poeng i stil.

Maria Wergeland Andersen/ Supreme Magic kan også se tilbake på en virkelig vellykket stevnesøndag. De to hoppet feilfritt til 70,50 i stil i 0,90 m, og i duoens aller første 1,00 m-klasse ble det deretter en ny feilfri runde. Innsatsen holdt til en flott andreplass.

Maria og Supreme Magic kunne resie hjem med bare nullrunder og en flott andreplass. Foto: Privat