Hanna med ny triumf

Postet av Bærum Rideklubb den 9. Jun 2015

Søndag kunne Hanna Cecilie Wicklund glede seg over en ny triumf på sprangbanen. Denne gangen kom seieren som childrenrytter på Winsor C i Bergen.

Foto: Privat

Hanna Cecilie Wicklund er virkelig i støtet for tiden. For kort tid siden kapret hun seier og NM-tittel for ponni kategori 1 med Genepy B på Epona Ridesenter, og denne helgen var det som gjest ved tradisjonelle Bergen Horse Show hun gjorde seg bemerket.

Etter to fine dager innledningsvis gikk hun selv og Winsor C til topps i finalen av Walber Children Challenge Cup på søndag. Klassen teller som uttaksklasse for internasjonale mesterskap for children 12 - 14 denne sesongen, og vi i Bærum Rideklubb kan ikke skjønne annet enn at landslagsledelsen nå velger å sende disse to ut for å representere Norge.

Les mer om Hanna og Winsor C i stevnerapporten fra Bergen på Hestesport:

Vår ponniekvipasje Ida Andenæs Axelsen/ SL Safo IV hadde også valgt å reise over fjellet til Bergen Rideklubb, som så å si har stevnearenaen sin kant i kant med rullebanen på Flesland. De gjennomførte fine runder to av dagene, men måtte dessverre vende hjem fra finalen i Hello Cup for ponni kategori 1 uten poeng denne gangen.