Tid for å sjekke stevnekalenderen og bestille klubbklær og utstyr

Postet av Sille Merete Kasin den 28. Feb 2020

Tekst: Sille Kasin

Flere av bærumsrytterne våre er i full gang med ny sesong, mens andre er i ferd med å sesongdebutere i løpet av den nærmeste tiden. Felles for oss alle - uansett om vi er aktive konkurranseryttere eller foretrekker å dyrke hestehobbyen 'hjemme' eller i rideskolen - er sannsynlig ønsket om å friske opp garderoben, både for rytter og hest?  Vi minner derfor om at klubbklær og utstyr med flere flotte nyheter kan bestilles hos Equishop, som er Bærum Rideklubbs hovedsponsor. Se mer via følgende lenke:

Vi i Bærum Rideklubb gleder oss ikke bare til å følge de aktive rytterne våre gjennom sesongen, men får også nok å henge fingrene i som arrangør. Foreløpig ligger følgende datoer for sprang inne i stevnekalenderen:

• 18. - 19. april: D-stevne i sprang
  • 06. - 07. juni: D-stevne  i sprang
  • 29. - 30. august: D-stevne i sprang
  • 19. - 20. september: D-stevne i sprang med innlagt Equishop Pony & Horse Tour 2020
  • November: UK-stevne med innlagte klubbmesterskap i sprang og dressur og eget mesterskap for rideskolen

Ett av  sprangstevnene enten vår eller høst vil også romme tradisjonsrike Ladies Cup - med kvalifisering på lørdag og finale på søndag.

I tillegg håper vi selvsagt å kunne invitere til arrangementer i dressur. Vi er imidlertid avhengig av interesse fra både ryttere og andre gode hjelpere for å kunne få dette til. Nærmere informasjon om dette kommer.

Tiden går fort, så hold allerede nå av stevnedatoene i kalenderen, og husk at vi trenger all den hjelp vi kan få, for å kunne invitere til så vellykte stevnearrangementer på Østern Brug som mulig!