Er du interessert i å ri på lag for Bærum Rideklubb ved NM lag for ponni i sprang 2018?

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Apr 2018

Ved NM lag for ponni 2017 hentet Sandnes og Jæren Rideklubb seieren hjem. Klubben står derfor som årets arrangør av årets mesterskap og inviterer til dyst i tidsrommet 18. - 21. mai. Samtidig med norgesmesterskapet blir det TopSpec Cup for ponni kategori 3, Agria Cup for ponni kategori 2, KOHS Cup for ponni kategori 1, samt Walber Children Challenger Cup. Stevnet teller samtidig som uttakstevne for ponniekvipasjer til Nordisk Baltisk Mesterskap i sprang som går av stabelen i Drammen den siste helgen i juni.

Mesterskapet går i MB over to avdelinger. For å danne lag trenger vi minst tre og aller helst fire ponniekvipasjer, og vi kan stille så mange lag vi ønsker! På hvert lag er det eventuelt tillatt å stille med én ponni kategori 2.

Er du kvalifisert, og har lyst til å ri på lag for Bærum Rideklubb? Meld i så fall interesse snarest og senest innen utgangen av april på mail til  baerum.rideklubb@gmail.com, og med kopi til sille.kasin@gmail.com.

Laguttakene vil bli foretatt i samarbeid med aktuelle trenere, og vil bli offentliggjort her på klubbsiden vår, samt på klubbens facebookside. I tillegg vil aktuelle ryttere få direkte beskjed fra sprangutvalget på mail. Om du melder interesse og blir tatt ut, forplikter du deg til å stille.

Vi håper at mange av ponnirytterne våre vil være med å ri på lag for Bærum Rideklubb!

Statutt:

Stevneinvitasjon:

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med leder av sprangutvalget, enten på mail sille.kasin@gmail.com eller på mobl +4748176269.