På tide å melde interesse for lag-NM ponni i sprang

Postet av Bærum Rideklubb den 10. Jul 2017

Årets lagmesterskap for ponni i sprang går av stabelen den 18. - 20. august, og denne gangen er det altså fjorårsvinnerne Larvik og Sandefjord Rytterklubb som gleder seg til å ønske velkommen. - Og mesterskapshelgens banebygger, det er Bærum Rideklubbs egen Frank Helk, så her loves det ridbare og rettferdige baner på Bugårdens flotte gressmatte!

Om du er kvalifisert og har lyst til å representere Bærum Rideklubb ved årets mesterskap, så ber vi deg om å melde interesse på mail til leder av sprangutvalget snarest , da påmeldingen nå er åpen.

NM lag ponni som er skrevet ut som et mesterskap for ponni kategori 1, men der hvert lag kan ha én toerekvipasje - går i MB 1,10 m over to avdelinger - med én omgang på lørdag, og to omganger på søndag. De åtte beste lagene går videret til andre runde på finaledagen.

Arrangøren lover topp mesterskapsstemning gjennom hele helgen, og også ekstra liv og røre. I tillegg til NM-klassene blir det nemlig også massevis av klasser og cuper, både for ponni og hest fra fredag til og med søndag. Disse åpne klassene står omtalt i stevneinvitasjonen på HorsePro, og til disse melder du online på vanlig måte,

Å ri på lag er utvilsomt noe av det morsomste man kan gjøre som rytter, så husk å sende mail med melding om interessse til sille.kasin@gmail.com innen utgangen av juli, om du har lyst til å være med! Vi i Bærum Rideklubb betaler startavgift, og bidrar selvsagt også med flotte klubbsjabraker.

Stevneinvitasjon:

Statutt: