Stor dressuraktivitet blant bærumsrytterne våre

Postet av Bærum Rideklubb den 26. Jun 2016

Dressurrytterne i Bærum Rideklubb har så langt hatt en travel sesong med stevneaktivitet på både distrikts-, lands- og elitenivå.

ILLUSTRASJON_FLETTER1.png

Flere gamle «travere» har vært å finne på start- og resultatlister disse seneste ukene, men også flere nye navn i bærumssammenheng har hyggelig nok kommet til. Sammen har vi kunnet glede oss over flere klasseseiere, gode prosenter og fine fremganger. I tillegg har vi – som tidligere omtalt i egen sak – også hatt ikke mindre enn fire ekvipasjer til start ved NM i dressur på Epona Ryttersportsenter forrige helg å glede oss over.

Siste punktum i lang, innholdsrik og detaljert samlesak om bærumsrytterne til start ved dressurstevnene i mai og juni ble derfor for lengst satt, men gikk beklageligvis deretter tapt da den skulle publiseres her på siden vår.....

Gina Wiig og Helene Heiberg er blant bærumsryttere som har stått for flotte dressurprestasjoner denne seneste tiden. Her er de to på pallen ved maistevnet i regi av Borge Rideklubb. Foto: Privat

Bruk selv gjerne tid på å tråle resultatsidene til HorsePro og få med de seneste oppdateringene. Vi på vår side gleder oss til å følge dressurrytterne våre videre gjennom sesongen, og kommer etter hvert tilbake med mer stevnenytt.

Inga Eide Borchgrevink og Theoderich var blant de fire ekvipasjene som representerte Bærum Rideklubb ved NM i dressur 2016. Duoen brukte blant annet lands- og elitestevner i forkant som oppladning til mesterskapet. Her i forbindelse med seier på Ellingsrud i mai. Foto: Privat